دکتر متخصص واریس در مشهد

واریس پا

درمان واریس با لیزر از جمله روش های جدید درمان واریس پا محسوب می شود. واریس به علت از دست رفتن عملکرد طبیعی دریچه های موجود در دیواره وریدها و تجمع خون در پاها بروز می کند. با پدیدار شدن رگ های طنابی، زیبایی پاها از بین می رود و به مرور عوارضی چون درد واریس و خستگی در پاها، روال عادی زندگی را مختل می سازد. فرد مبتلا به بیماری واریس دیگر قادر به ایستادن طولانی مدت و ادامه فعالیت نیست و دائم از احساس درد ساق پا، سوزش در پاها و در موارد پیشرفته، بخصوص تورم مچ پا شکایت دارد.

در گذشته نه چندان دور، راه پیشروی بیماران مبتلا به واریس و ورم پا، استفاده دائمی از جوراب های واریس و یا جراحی بود. جراحی واریس جزء روش های درمان سخت با دوره نقاهت طولانی بوده و نتایج این روش سنتی عموماً با رضایت عمومی مواجه نبوده است. امروزه توصیه پزشکان به مبتلایان واریس، مدارا با درد و ناراحتی پا نیست. به علاوه افزایش میزان آگاهی عمومی باعث شده که مبتلایان به واریس نگران بروز عوارض واریس باشند و راهی مناسب برای درمان بیماری واریس را جستجو نمایند.

-درمان با روش آندوواسکولار لیزر EVLA
-درمان با روش آندوواسکولار رادیوفرکانسی
-تلفیقی از روش های آندوواسکولار) لیزر واریس پا یا رادیوفرکانسی) همراه با فلبکتومی

مدت زمان مورد نیاز برای بهبودی در هر یک از این روش ها، تا حدودی متفاوت است و همه این روش های درمانی به صورت سرپایی در کلینیک انجام و بین 20 دقیقه تا یک ساعت زمان می برند .

کلینیک تخصصی قلب نگار مشهد اولین کلینیک تخصصی قلب شهر مشهد است که مجهز به بخش واریس می باشد. پزشکان متخصص با بهره گیری از جدیدترین دستگاه ها آمادگی ارائه خدمت به همشهریان عزیز را دارند.

بهترین متخصص قلب در مشهد، متخصص قلب در مشهد، دکتر احسان جمشیدیان

پزشک متخصص قلب در مشهد، بهترین پزشکان متخصص قلب در مشهد، دکتر افسانه محمدی پزشک متخصص قلب در مشهد